21 |
국내 |
장애물의 위험도를 반영한 차량의 장애물 회피 경로생성 알고리즘 |
2015 한국자동차공학회 학술대회 및 전시회 |
대한민국 |
2015-11-20 |
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22 |
국내 |
Integrated Traffic Control of Dynamic Merge and Lane Change at Freeway Work Zone in a CAV Environment |
2020 대한교통학회 춘계학술대회 |
대한민국 |
2020-06-26 |
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23 |
국내 |
Integrated Traffic Merging Control of Dynamic Merge and Lane Change at Freeway Work Zone in CAV Environment |
2020년 대한교통학회 춘계학술대회 |
대한민국 |
2020-06-26 |
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24 |
국외 |
Real-Time Prediction of Vehicle Accumulation and Travel Times Over Extended Freeway Segments Using a Reproducible Elliptical Bivariate Relationship |
Transportation Research Board 98th Annual Meeting |
미국 |
2020-01-15 |
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25 |
국내 |
A Simulation Analysis on Dynamic Lane-Changing Control Algorithm in CAV Environment |
International Conference on Next-generation Convergence Technology 2019 |
일본 |
2019-01-13 |
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26 |
국내 |
Freeway Incident Management Using Density Based Lane-Changing Control in CAV Environment |
15th World Conference on Transport Research |
인도 |
2019-05-28 |
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27 |
국내 |
시뮬레이션을 통한 교통 수요별 가변속도제한 운영효과 분석 |
한국 ITS학회 2019년 춘계학술대회 |
대한민국 |
2019-04-19 |
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28 |
국내 |
CAV환경에서의 가변속도제한이 연료 소모량과 질소산화물 배출량에 미치는 영향 |
대한교통학회 제80회 학술발표회 |
대한민국 |
2019-02-22 |
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29 |
국내 |
자율협력주행 환경에서의 시간점유율을 활용한 합류부 접근 구간 차로변경제어 효과 분석 |
2018년 한국ITS학회 추계학술대회 |
대한민국 |
2018-11-02 |
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30 |
국내 |
CAV와 AV 환경에서 가변속도제어 효과의 비교 |
2018년 한국ITS학회 추계학술대회 |
대한민국 |
2018-11-02 |
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